24. 3. 2014

ČP na obtížnost - Aprílový pohár

I přes krásné počasí jsem se rozhodla jet na druhý závod ČP na obtížnost do Lomnice nad Popelkou. Byl to pro mě důležitý závod, protože je to jeden ze tří nominačních závodů do reprezentace, do které bych se ráda nominovala. Se mnou na závody vyrazil i Ondra, který několik let na závodech nebyl a tak jsem ho přemluvila, ať mi jede zafandit a po letech si i zazávodit. V Lomnici na Aprílovém poháru poprvé závodil před 15ti lety. 



   Stěna je dost převislá a většinou všechny cesty vedou přes dlouhý strop a takové lezení nám moc nejde. Ve stropě jsem nikdy nelezla, takže jsem byla dost zvědavá, jak mi to půjde a zda se v něm vůbec udržím. Naštěstí to tak strašné nebylo.
   Účast na závodech nebyla moc veliká, ale nikdo z hlavních favoritů nechyběl. Cesty stavěl Vítek Lachman a myslím, že se mu povedly postavit parádně. Většinou každý závodník spadl v jiném místě, takže se pořadí dobře rozřadilo.
   Po kvalifikačních cestách jsem skončila na druhém místě za Ivčou Vejmolovou. Po ženské kvalifikaci následovala mužská. Ondra vylezl do TOPU obě cesty, takže spolu s dalšími 6ti závodníky postupoval z 1. místa do finále. Poté následovala 3 hodiny dlouhá pauza do finálového závodu. Mezitím jsme zašli na oběd, prošli si Lomnici a odpočívali na louce na sluníčku.
   Ve finále se představilo 6 žen a 12mužů. Já skončila na 2.místě těsně před Ivčou, která byla bronzová. Na 1. místě skončila Jana Vincourková. Cesta byla dlouhá a vedla přes celý převis. Dělala jsem spoustu chyb během lezení, takže jsem spadla ve 2/3 cesty, jelikož mi došly síly. Finále mužů byla super podívaná. Za největšího bojovníka bych nominovala Ondru, který skončil na krásném 3. místě. Za Honzou Jeligou a Tomášem Binterem.
   Závody byly moc fajn a příští víkend nás s Ivčou čekají další. 
Děkujeme firmám HUDYsport, Mammut, Rock Empire, Tendon a Chillazz  za podporu.









Žádné komentáře:

Okomentovat