11. 8. 2012

Jura v dámském provedení

Nikdy jsem nebyla na žádném lezeckém zájezdu jen s kamarádkou, tak jsem si říkala, proč to nezkusit a nevyrazit třeba do Jury.  Když jsem to navrhla Kristínce Hudečkové, tak ta byla hned PRO, takže už nám nic nebránilo vyrazit. 





Kiki byla v Juře jen párkrát, tak jsem se rozhodla, že jí ukážu ty nejlepší oblasti. Lezly jsme spíše na kvantitu, než abychom dlouho nacvičovali nějakou těžkou cestu. Ale i přesto jsme si lezení pěkně užily.
Nejvíce si cením přelezení cest ,,Nikita“ 10- a ,,Center Court“  10-. Obě tyto cesty jsem zkoušela před rokem a vůbec mi nešli. Takže jsem moc ráda, že ten můj trénink za něco stojí a přináší ovoce. Nikita je silově vytrvalostní. Do 2/3 cesty se nedá pořádně nikde vyklepat a to je vlastně klíčové a na závěr je pěkný bombónek – pořádný skok do madla. Center Curt je poctivé 10- od Gullicha. V půlce je těžký boulder, po kterém následuje vytrvalostní dolez k řetězu. Na druhý pokus jsem spadla úplně ze shora a to kvůli tomu, že začalo pršet a uklouzla mi ruka. To bylo proklínání!:-D Naštěstí po dešti cesta rychle vyschla a já jsem mohla dát další pokus, kterým jsem to vylezla.
Kiki dala svoje první  9-/9. A můj bráška Honzík (9let), který tam s námi trávil poslední dny, vylezl také svoje první  9-/9 a k tomu dvě 9- na flash.
Byl to super zájezd! Určitě něco podobného ještě zapakujeme!


Editka, Honzík, Kristínka

Kiki v 8-

Nikita 10-



Nimue 9-/9


all in WR

řasenka ze zvonečku





najdi 5 rozdílů

Honzík v akci v 9-

Editka
Die Zwei Muskeltiere 9+/10- PP
Steep Mud 9+/10-   PP
Nordische Kombination 9+/10-   PP
Nikita 10-   PP
Center Court 10-   PP

Kristínka
Nimué 9-/9  PP
Lernpause 9-   PP
Mars Attacks  9-/9 PP

Honzík
Jumanji 9- flash
Cumbawamba 9-    flash
Nimué 9-/9

Díky za podporu :
Rock Empire
Hudy Sport
Wild Rosses


Žádné komentáře:

Okomentovat