29. 3. 2012

Den D




Včerejší den bych klidně mohl nazvat den D. 





Před polednem mě a Martina nabral Jíra s Vojtou a Bakym a hurá do Žlebu. Míříme na Bleší trh. Jsem rád, že kluci chtějí sem. Můžu zkusit projekt na Veřejném domě – „Betom“. Po rozlezu Martin prolézá Heloween za Xc a v prvním ostrém pokuse padá až nahoře, jelikož si to tam předtím nevyzkoušel. Mezi tím Jíra dává na OS Vertikální pokušení za Xa. Koukám jak vejr. Dneska to bude asi dost zajímavý den. Jdu do prvního pokusu. Expresky mi tady vysej už z minulého týdne, tak můžu jít rovnou do toho. Nedrží to, jede to, záda se potí, padám ještě před klíčem. Je to až neskutečný, jak je v tomto projektu důležité tření, stav kůže, stav mysli. Už delší dobu cítím, že to musí jednou padnout, ale kdy, proboha kdy konečně.

Vracíme se na Bleší trh. Martin s přehledem vyleze Heloween. Vojta s přehledem vyleze Vertikální pokušení a Jíra nalézá do Heloweenu. Kola se točí a dnes to prostě všem padá. Je to parádní.

Jdu do dalšího pokusu. Je chladněji, takže šance se zvedají. První pasáž proběhnu klidně i po slepu. V posledním záchytném bodu odpočinu a jde se na to. Program už mám dávno vyladěný. I když pořád se dá něco měnit. Minulý výjezd jsem konečně pochopil klíčové místo a změnil úchop klíčového chytu z lišty na „želva nindža“ úchop. Celkem s námahou dolézám do klíče. Chytnu nindžu a v kroku do díry zase padám.

Betom XIc foto: kletter kiddies
Opět Bleší trh. Baky dává „Velký kulový“ jeho první devítka. Jíra posílá na 2 ostrý Heloween. Dost slušný výkon Jíro. Xc a Xa na Os v jednom dni jen tak často nepadá. Vojta ladí „11 září“ vedle Betomu a taky s přehledem na 2.pokus dává. Praha prostě dneska jela kudlu J

Jdu do posledního pokusu. Poslední pokusy jsou prostě magický. V hlavě myšlenky typu: „Jen si to prolezu, stejně už není kůže“. S čistou hlavou letím nahoru a vše parádně zapadá. Nindža úchop je tu, mám na něj čas si ho dobře nabrat, jsem v díře, prostě jsem tomu nevěřil. Byl to zvláštní pocit. Nervózní lehký dolez naštěstí klapl a bylo hotovo.

Betom XIc foto: kletter kiddies
Zajímavé pocity. Je to prostě za mnou. Okolo 20 pokusů v teplotách od -8 do 25 Celsia. Moc bych rád poděkoval všem, co tam se mnou chodili. Jmenovat je nebudu je jich dost. Hlavně Editce za její podporu a trpělivost.

Vím, že některým přišlo divné, proč jsem cestu neotevřel po jejím navrtání pře rokem. Věděl jsem, ale že se jedná o neobyčejnou linii, která vám nedá spát. Už jenom navrtat cestu trvalo několik dní. První hák dal Martin Tomášek a já zbytek. Dát hák do klíčového místa mě stály tři výlety z Ústí. Tato linie mě neobyčejně motivovala a věřte mi ten pocit takovéto motivace po 15 letech lezení je k nezaplacení. Snad se zas tolik nestalo. Je to vlastně podobné jako s Adamem. Myslím si, že kdyby někdo „To tu ještě nebylo“ vylezl před ním, tak prostě asi nepřijede. Toto pro něj byla supr motivace. Pro „Betom“ navrhuju klasifikaci XIc (8c). 



Partička :-)
Resumé dne:
Jíra: Vertikální pokušení Xa OS (někde se píše i Xb), Heloween PP Xc
Martin: Heloween PP Xc
Vojta: Vertikální pokušení Xa PP, 11 září Xa PP
Baky: Velký kulový IXb
Ondra: Betom XIc PP

Není toto den D?

5 komentářů:

  1. Krása, chlapi! Jak tohle dokážete vylízt, mi hlava nebere...

    OdpovědětVymazat
  2. to zas důchodcům o kus ujel vlak, nevidim ani čoud z lokomotivy :)
    a s otvíránim projektu bych si vůbec hlavu nedělal, ať si navrtaj svoje nejtíky, kdyz nemaj co jiného k lezení !
    A.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty zvíře!!! Gratulácia jak sviňa!!!

    OdpovědětVymazat